Reklamácia tovaru

Na tovar zakúpený na pelimart.sk sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Ku každému tovaru je priložená faktúra, ktorá slúži ako záručný doklad.

 

Reklamáciu na tovar môžete uplatniť prostredníctvom nášho Formulára, ktorý bol súčasťou Vášho balíku alebo si ho môžete stiahnúť tu. Vo formulári je potrebné uviesť:

  1. Dôvod reklamácie
  2. Detaily produktu, ktorý si želáte reklamovať
  3. Spôsob, akým si želáte v prípade schválenia reklamáciu vyriešiť:
    1. Výmenou tovaru za nový tovar
    2. Vrátením peňazí

 

Tovar, ktorý si želáte reklamovať nám zašlite čistý, spolu s vyplneným  formulárom na adresu United Fashion Group s.r.o., Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava. Pošta umožňuje zasielať balíky dvoma spôsobmi: "zaslať na adresu" a "zaslať na poštu". Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Reklamovaný tovar je možné priniesť na uvedenú adresu aj osobne.

O vybavení reklamácie Vás budeme informovať ihneď po jej spracovaní, ktoré prebehne v čo najkratšom čase, v prípade potreby posúdenia stavu reklamovaného tovaru najneskôr do 30 dní.


Reklamácia MAPY

Na produkty klasifikované ako mapy alebo predajné z kategórie mapy sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov.

Pre uplatnenie reklamácie na mapy, môžete postupovať nasledovne: 

  1. Informujte nás o potrebe uplatnenia reklamácie prostredníctvom e-mailu na [email protected]. V správe uveďte, aký tovar reklamujte, popíšte reklamovanú vadu, prípadne priložte fotodokumentáciu vady. Do prílohy e-mailu priložte doklad o kúpe tovaru - faktúru.

  2. Reklamovaný tovar spolu s dokladom o kúpe, ktorá slúži v tomto prípade ako záručný list, odporúčame zaslať priamo na adresu nášho distribútora, vďaka čomu sa proces reklamácie urýchli:
    ZaMenej.sk, Dunajská 4, 811 08 Bratislava.

 

Celé znenie reklamačného poriadku nájdete TU.

© 2021 UNITED FASHION GROUP